Едно пролетно такова :)

Знаех си аз, че денят ще бъде специален! Усетих го още като улових честотата на Z-Rock, която ми бягаше сигурно повече от година. Почувствах го и в ритъма на Heartbreaker, който радиото ми поднесе. А когато слънцето се усмихна в очите ми, докато вървях през градинката, вече нямах никакво съмнение! Про-лет-е! :)))

И така, съвсем най-пролетно, малко по-късно Добрата фея влезе в офиса ни. Влетя забързано, завъртя се, метна ми едно импровизирано пликче с две усмивки и изхвърча. А аз останах зашеметена и (както се оказа) с подарък! 🙂 Еха! 🙂 Имам си билет за Боб Дилън! Ураааааа :)))

И не е като да имам рожден ден, о, не. А защото ще се зарадвам 🙂

Вашият коментар

Filed under whole lotta love

Вашият коментар

