Can you feel it, see it, hear it today?

Вече съм вкъщи, жълтата фестивална лента за ръката е срязана, а вчерашният ден ми изглежда като изсънуван 🙂 Пътуването, биричката на плажа и шляпането във вълните, мокрите крачоли и полепналия пясък по краката, шарената готина тълпа на феста, концертът на Faith No More, изгледан от най-отпред, лудият Майк Патън, адското главоболие, чудесните (не)случайни срещи, многото други неосъществени, спането в колата под два 150-годишни ливански кедъра… И Бургас ми хареса много, не се бях заглеждала толкова по него досега (догодина повече, надявам се :)) Забравям, че не изпълниха Take This Bottle и запомням само хубавото, а то беше всичко останало 🙂

5 Коментари

Filed under like a rolling stone, soul music, whole lotta love

5 responses to “Can you feel it, see it, hear it today?

  1. хайде прибирай се от Лондон вече :))))) леле колко разкази имаме да си прожектирамеееее :))))))))))))) чудя се какво ли правиш, докато тряскам с пръсти тези редове по клавишите :))))) аА?

  2. Хахах, Жуууууууууу :-* Точно по това време съм била най-щастливият човек на земята, знаеш кога да се включиш ти ;))))

  3. Хайде, и други неща не чухме – например Ricochet. Но пък бях поръчала I Started a Joke специално за знаеш кого и ето, че я изпълниха! 😉

  4. Ааа, значи номерът бил ти да поръчаш нещо :))) Аз толкова се молех за Take This Bottle, а то е трябвало само да ти кажа 🙂

  5. 🙂 Мда, и явно работи само когато се помоля от името на друг човек. За себе си исках и Digging The Grave, и също не ме огря. 😉

Вашият коментар

