Малки богове

Великият бог Ом ми е много любим, но е прекалено голям за да намери място в този списък 🙂

Обичам:

Да спя, докато навън вали. И най-много – да е ваканция, да съм се събудила, дъждът кротко да ромоли навън, а аз да знам, че няма закъде да бързам… разкош! 🙂

Палачинките на мама в неделя сутрин. Тогава стават най-вкусни, убедена съм 🙂

Да гледам небето. Винаги е различно и прекрасно, обичам да измислям на какво приличат облаците 🙂

Шоколад! И за да съм съвсем по темата с малките неща – и един бонбон Lindor е достатъчен да ме направи щастлива 🙂 Е, ако са повече – още по-добре 😉

Да пуснат любима песен по радиото или в някое заведение. Ужасно ме радват такива случайности 🙂

 Джин-с-тоник през лятото, ром-с-кола през зимата 🙂 Тия питиета ги пия винаги само с приятели затова ми носят много позитивно усещане 🙂 (Ъъъ, успях ли да замажа положението или още звуча алкохолишки? :D)

Ами това е то, представителната извадка от малките неща, които ме радват. Не вярвах, че пишман блогър като мен с 1,5 публикации средно на месец (по приблизителни сметки) някога ще бъде набутан във верижна игра, но ето на – случи се, Анчо е виновна 🙂 Аз обаче съм гад и няма да каня никой 😛 

Вашият коментар

Filed under whole lotta love

Вашият коментар

