Pearl Jam! London! Аз!

Ама с каква радост го пиша това заглавие! Откакто в понеделник видях, че ще имат четири европейски концерта, затаих дъх и се размечтах… Изчаках най-нетърпеливо да пуснат билети, после да минат предварителните продажби за членовете на фен-клуба и чак след това да дойде и моят мъничък шанс 🙂 Епична борба беше, но успях да да получа заветното номерче 🙂 Билетът ми тепърва трябва да пристигне с куриер, но важното е, че началото е поставено 🙂 Ще ходя на концерт на PEARL JAM!!! В Лондон!!! Две мечти едновременно, хехеее 🙂 И ще се забъркам в най-голямото ми приключение досега, ура! 🙂

3 Коментари

Filed under like a rolling stone, soul music, whole lotta love

3 responses to “Pearl Jam! London! Аз!

  1. Да ти кажа, сърчицето ми подскочи, като прочетох това. Бих искала и аз, може би някой друг път обаче. Честито на теб!!!

  2. Dims

    Хех, мерси Ани 🙂 Дано ни включат в турнето за новия албум за да им се порадваме всички тук. 🙂

  3. Честито! Направо завидях 😉
    наистина, дано скоро да дойдат и в бг

Вашият коментар

