Пантофи

Аз сигурно съм единственият човек на света, който има снимки на пантофите си на мобилния си телефон 🙂 Деца, гаджета, домашни любимци – ОК, ама пантофи… Те обаче са необикновени, наистина! Ето ги:

d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b5016

в профил

d0b8d0b7d0bed0b1d180d0b0d0b6d0b5d0bdd0b8d0b5018

и в анфас 🙂

Не са ли най-страхотните пантофи, а? 😉 Шотландски подарък от брат ми. Сигурна съм, че не е било лесно да побере в куфара цели два автобуса 🙂

А братото днес има рожден ден, става на 23. Да ме радва все така, пожелавам 🙂

има 1 коментар

Filed under whole lotta love

One response to “Пантофи

  1. да го поздравиш и от мен :)))

Вашият коментар

