Immagine in Cornice

Заведоха ме в музикалния магазин последния ден. Мъдър ход – вече бях изхарчила всичко, така че нямаше опасност да се разоря по дискове 🙂 А там наистина имаше ужасно много неща, които искам да притежавам… И това, и това, и това! 🙂 Стоях с цял наръч двд-та, умувайки кое да взема, когато го видях… Immagine in Cornice! Това е моето двд 🙂

pearl_jam_immagine_in_cornice_dvd

А то е просто прекрасно! Филм за концертите на Pearl Jam в Италия през 2006. Пълно е със задкулисни кадри, с енергията на изпълненията им, с обичта на феновете, с италиански красоти… Успях да почувствам магията, която Pearl Jam създават с концертите си. Все едно бях там. Стоях пред телевизора, но плясках и пях заедно с всички останали. А когато свърши, не исках това да е краят. Вълшебен филм! Пренесе ме в един по-красив свят, пълен с музика, слънце и вдъхновение 🙂

3 Коментари

Filed under soul music, whole lotta love

3 responses to “Immagine in Cornice

  1. кога ще ни дойдеш нагости да го изгледаме заедно? :)))))

  2. Dims

    Когато ме поканите 😛

  3. другата седмица влизаме в запой, така че си добре дошла по всяко време :))))))

Вашият коментар

