Случайните срещи

Изпуснах си влака снощи, после трябваше да изчакам следващия и в крайна сметка пътувах с готин тип в купето 🙂 И по този повод се замислих за срещите с хора, които само преминават през живота ми. За случайните срещи и случайните хора. За неслучайността 🙂 И си мисля, че някои неща имат по-дълбок смисъл, отколкото изглеждат на пръв поглед. Някои хора са прекалено ценни за да останат с едно виждане. И понеже е коледно време и напоследък се сещам за миналогодишната Виена, ми се прииска да кажа на Мартин колко се радвам, че го познавам… Само че гадът пътува за Ню Йорк и не е онлайн 🙂 Така че на мен не ми остава нищо друго, освен да кажа на всички мои бъдещи случайни срещи: Добре сте ми дошли, радвам се, че ви има :)))

Вашият коментар

Filed under strange days

Вашият коментар

